fredag den 4. marts 2011

Sidste weekend i Antigua

Tiden flyver afsted hernede. Har faaet saa mange nye fantastiske venner, og jeg kan ikke fatte at jeg allerede skal forlade dem nu! Heldigvis kommer jeg til at se de fleste igen inden jeg tager tilbage til Danmark.
Jeg har ogsaa faaet et skoent forhold til mine roommates fra Canada, og kommer til at savne deres fantastiske humor.

Iaften er det sidste aften, og vi skal i byen alle sammen - danskere og canadiere! igaar var jeg til en fest hvor vi var 14 danskere, det var helt vildt!

Imorgen kl 7 guate-tid, tager jeg mod Flores hvor jeg skal arbejde.

Smider lidt billeder op fra mit hus og af mine roommates og fra antigua.
mine roommates, Chantel og Libby



 Emil, malte , martin og jeppe  -   og josh i haengekoejen!

Tania og jeg var ude og faa lokal mad paa Burger king!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar