torsdag den 10. marts 2011

Arcas

Hej har ikke meget tid idag men;
alt her gaar godt. Er ved at vaenne mig til den haarde daglige rutine. Har lavet alt slags arbejde! revet tusindvis af grene, vasket traaer, malet sten og selvfoelgelig passet dyr. Lige fortiden har jeg et bur med 58 papegoejer! de er virkelig soede, det er svaert ikke at snakke til dem - Her maa man ikke snakke til dyrene, for hvis de begynder at sige unaturlige lyde som menneske ord, saa kan de ikke komme ud i naturen igen.

Hvis der er lidt forvirring om hvor jeg er, saa kan jeg forklare: Jeg er paa oeen Arcas, og naturreservatet hedder Arcas. Men byen paa hovedoeen hedder Flores, det er der vi kan gaa paa nettet og koebe ind. Det tager ca 10min med en baad. :-)

Til sidst, lidt billeder fra stedet:

stedet hvor vi bader fra hver eftermiddag! der er krokodiller i soeen, men vi har ikke set nogle endnu! 

det allerfoerste jeg saa da jeg ankom til Flores, ikke nogen daarlig oplevelse!

Hunden stinky! i maa selv gaette jer til hvorfor han hedder det!

Saadan ser Danmark ud her i Arcas

Ingen kommentarer:

Send en kommentar