mandag den 21. marts 2011

Arcas!

Min sidste uge i Arcas er startet!
Min tid her har vaeret fantastisk - har oplevet saa mange ting. Vi fandt krokodiller i vores vask hvor vi vasker op hver dag - det var ret vildt. Jeg holdt en tarantel vi fandt i klinikken og jeg har hjulpet en baby edderkoppe abe hele sidste uge.

Den nemmeste maade at fortaelle om mit ophold paa Arcas er med et par billeder:

mig sammen med min nye veninde Luca, hollaender. Vi rejser sammen til Antigua naeste mandag og bor sammen indtil jeg skal med flyveren hjem. 

Alejandro - ham der styrer Arcas og tager imod nye folk. Han er ret vild - her klatrede han op i en flagstang i Flores for at reperere et flag!


Der var karneval i junglen - virkelig hyggelig dag!

det lokale "vaertshus" , Carl, Cloe, Mel (england) og Jennifer fra Michigan



Mig og 2 af de tamme macaws - guacamayaer - de kan begge snakke og kan derfor aldrig blive sat ud i naturen igen. 

jeg fik besoeg af nogle af mine danske venner fra Antigua - her nyder vi solnedgangen i Flores (Trine, Christina og jeg)

Vi er ret isoleret - saa her er mine roommates igang med at ordne haaret - Christin fra canada og Jennifer fra New york

ogsaa en af mine roommates .....

Baaden fra Arcas til Flores - og med Joe fra england forrest - super soedog altid syngende fyr!

Maden er OK - men der er som regel ikke nok - saa her er mit lager! som hver torsdag bliver fyldt op med nye og laekre sager!

Udsigt fra Carlos baad "Sasha" til Flores!

Til sidst vil jeg citere en lokal mand ved navn Miguel. Han har arbejdet i Tikal i 86 aar. 
Jaguarens skind er smukt som en stjerne.
Mange jager jaguaren for at faa det smukke skind. 
Hvad mange ikke ved er, at det kun er smukt paa en jaguar. 
Saa naar man draeber en jaguar falder der en stjerne ned fra himlen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar