mandag den 14. februar 2011

Semuc champey

Fredag rejste jeg til Semuc Champey som betyder "hvor vandet flyder under jorden". Det var et helt fantastisk sted. Vi boede i helt fantastiske omgivelser, og vi kunne se floden fra vores hytte (uploader billeder i loebet af den her uge).

Foerst vandrede vi op og ned af et bjerg og endte til en masse smaa soeer hvor vi kunne bade. Det var utroligt haardt, men det var det vaerd. Der efter lod vi floden tage os ned igennem omraadet, det var saa smukt, man manglede bare en kold drink!

Til sidst var vi inde i en grotte hvor vi skulle svoemme og klatre med et lille sterin lys - ja jeg var bange for at lyset ville gaa ud og der ville blive helt moerkt , og det var ogsaa naesten braendt helt ned da vi kom til udgangen.

Om aftenen sad vi alle sammen og hyggede og fik lidt at drikke. Var paa tur med min roomate Tessa fra holland, Danie fra USA, Jeppe fra Danmark og vores Guide Martin fra El salvador, han snakker lidt dansk og paa et tidspunkt begyndte han at synge "Jeppe han har bundesligahaar, bundesligahaar!" og jeg var faerdig af grin!

Iaften skal vi allesammen ud igen og fejre Valentines day, mest bare for hyggens skyld. Hernede betyder det mere "gode venners dag".

hejhej!

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Prøver igen. :-)
    Lyder som en skøn tur, glæder mig til at se billederne. Tag rigeligt, så der er noget til at understøtte ordene når du kommer hjem og skal fortælle om turen. Hyg dig.

    SvarSlet