tirsdag den 22. februar 2011

El Salvador!

JEG ELSKER EL SALVADOR.
Var afsted med Martin, Carleen (martins kaereste), Danie fra Philly, Martha fra Ungarn og Malte, Jeppe, Sofie, Christina, Sasha, Trine og Tania alle fra Danmark!!!!!
Fredag: 4 timers vandretur rundt paa kaffefarmen og i regnskoven, hvor vi saa geysere.
 



(oppe i venstre hjoerne)

Loerdag: Kom vi til stranden, El Zonte. Et magisk sted hvor vi naermest var de eneste turister. Har ikke alle billederne fra min surf time endnu, saa smider dem op senere. 

mr. and mrs papagoeje.. vaeret gift aaalt for laenge!

chimbera min surfinstruktoer


foerste hold og alle vores instruktoerer

Martin blev mudret til!!! haevn! 

Soendag: hanging by the pool og en tur til San Salvador - hovedstaden
mig, christina, tania og jeppe

san salvador by night

carleen, chimbera(jose) og jeg. fantastisk udsigt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar