lørdag den 4. december 2010

DECEMBER

Så er vi i december, jaa hvor dejligt!
- Jeg har fået min første vaccine, og det gjorde sindssygt ondt. Den næste venter sig til Januar :-(

Jeg skal jo rejse alene derover, men i de 12 timer jeg har i Chicago har jeg lavet en aftale med en anden dansker. Han hedder Jeppe og skal også være i Chicago i samme tidsrum som mig. Det er rart at have en at rende rundt med i ventetiden.
Han skal også til Guatemala (har ingen idé om hvorfor vi ikke skal med samme fly, når vi lander i chicago på næsten samme tid, og tager derfra igen med 5min mellerum??) så jeg kommer nok til at se mere til ham når vi er kommet frem.

Alt for nu, God Jul alle sammen! Og så skriver jeg først mere når jeg er kommet afsted.


- hasta la vista!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar